Beautiful people!

Hej kära bloggläsare!
Njuter för fullt av de sista dagarna av sommarlovet!
Vaknade i natt utav att min katt höll på att jaga något i mitt rum (en stund senare slog det mig att det var en mus hon dragit in till mig) men sedan stack hon och jag gick upp och stängde dörren, är livrädd för möss så jag ville helst inte ha ett nytt "husdjur".
Sedan väckte Maja mig klockan halv åtta, hon satt och skrek utanför min dörr, men jag är lite elak på sätt och vis men jag vägra släppa in henne, eftersom att jag visste att där låg en död mus utanför dörren.
Men nu har musen stuckit och gömt sig... Så jag antar att den inte var död.

Kollade nyss på klockan, trodde att den var tolv, jo men dröm vidare, tiden springer ju iväg.
Igår var jag och kollade på träningen (får inte träna på 1 månad...) efter det gick jag hem och gjorde mig i ordning, för att sedan ta bussen in till stan med Tilde, där vi kollade på premiären av "Jag saknar dig".
Andra gången jag såg den (fick se den på "BUFF" som är en filmfestival) men jag rekomenderar filmen, den är jätte bra!

Right now i svart och vitt!

Kram Frida! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0