Ni är fantastiska!

Hejhej alla!
Ska försöka skriva detta inlägget relativt snabbt, jag har inte bloggat här på ett tag, jag vet.
Det har hänt så mycket och jag har mått riktigt dåligt, i stort sett gråtit varje dag.
För en vecka sedan sa jag till Tilde att jag vill ta en bloggpaus eller sluta blogga här helt, och där med valde jag att prova mina egna vingar och startade blogga på http://fiddeli.devote.se/, jag bloggar där inte direkt ofta, på grund av en anledning, jag har legat hemma i en vecka med 39, 40 graders feber, hosta och ev. halsfluss.

Jag återkommer när jag börjar blogga här igen, om jag nu gör det, kära läsare, ni är fantastiska, så snälla, gå gärna in på min blogg and make my day!

Random bild som jag tog i veckan!

Kram Frida! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0