Sommarfest










Alla bilder är fotade av mig den 20/8 med min Canon eos 1000d + Canon EF 50/1.8 II

I lördags var jag och familjen på en sommarfest hos mormor och morfar. Då var det första dagen på länge som solen sken, riktigt skönt var det. Vi var där i några timmar och jag fotade en massa bilder på mina kusiner, dem är så roliga att fota!

Skolan idag var helt okej, det var första riktiga dagen då vi körde enligt schema. Vi hade bland annat hemkunskap för första gången och Elevens val (där valde jag, Frida och några andra att göra ett foto-projekt och ni kommer säkert att få se några bilder här!).
Nu sitter jag uppenbarligen vid datan, men jag ska snart vila lite. Jag har jätteont i huvudet och vill bli bättre tills imorgon.

Kram Tilde! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0