26e januari 2011

Hej bloggen!

Idag efter skolan så var jag med Freja, jag ville vara social mot henne så därför bloggade jag inte tidigare idag. När jag kom hem från Freja så åt jag en kaka, bytte om och sedan skulle jag träna. Jag kom hem för över en timme sedan, och sedan dess har jag ätit middag och varit ute med Melvin i hagen, han blev så glad att han skuttade omkring :)

Nu ska jag duscha och sedan ska jag hitta kläder tills imorgon och sen ska jag sova. Jag ska försöka att gå och lägga mig tidigare nu, så att jag slipper vara så trött på morgonen, önska mig lycka till med det! Haha, kommer säkert inte att klara det, jag älskar att ligga i sängen och läsa! :)

Nej, nu ska jag duscha.

Ha det bra!
Kram Tilde




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0