3e Januari 2011

Hej bloggen!
Kändes lite konstigt att skriva 2011 i rubriken..Haha!
Ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag, men jag hade tänkt att blogga imorse.
Mamma skulle väcka mig halv tio så jag hann blogga innan jag stack iväg men nej hon tyckte att jag sov så gott så hon ville inte väcka mig, rätt bra ändå fick ju allt lite sömn.
Vaknade iallafall klockan halv elva och vid tolv stack vi iväg till Höllviken och skulle hämta mammas mobil som hon tappa igår på bion.
Fick faktiskt shoppa lite, bra va?
Fick med mig en kjol hem, sjukt snygg är den.

Jag idag, är helt kär i örhängena jag fick av Nora där det står "happiness", "dream" och "wish".

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0