Blomma

Hej bloggen!

Förlåt för att jag inte har bloggat, har hänt så mycket annat i livet så att det inte finns någon tid till att blogga. Men jag lovar att jag ska skärpa mig! Igår så va ju jag och Frida sargvakter på herrmatchen, efter det så kollade jag, mamma och min lillasyster på en komedi.

Idag vaknade jag tid tolv och en timme senare så åkte jag och mamma in till Malmö. Där köpte jag lite kläder som jag visar någon dag då jag har dem på mig. Egentligen så skulle vi fixa min klocka som är för stor, men vi hann inte (så vi ska antagligen fixa det imorgon istället) för att jag skulle spela match.

Matchen var mot Stanstad och vi förlorade, men nästa gång vinner vi!
Nu ska jag snart äta och sedan så ska jag och familjen se på en James Bond film!

Kram Tilde


En blomma jag fotade häromdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0