Godnatt

Det var en gång en tjej. Tjejens namn var Tilde, Tilde var en riktigt klumpig tjej. En dag när Tilde satt och skrev ett lång och fint (fint?) inlägg till hennes och hennes bästa väns blogg så råkade hon klicka på bakåt knappen så att allting försvann. Tilde blev så sur så att hon skrek av ilska så att alla i Sverige vaknade, sen slängde hon sin nya laptop i marken och sprang ut från huset (i bara pyjamas), in i sitt rymdskepp och flög iväg. Ingen människa såg Tilde igen...

Hahah nä, det var inte riktigt sant. Allt förutom det där med att jag skrek, slängde laptopen i golvet och flög i väg i mitt rymdskepp var sant.
Så jag skriver en kort sammanfattning av idag istället!

Letade länge efter en ny jacka, hittade en vit på Stadium, gick på promenad med mamma, genade över två åkrar istället för att gå runt om, tog längre tid eftersom att vi fick pulsa igenom knädjup snö, var ute med kaninerna i hagen, de var jätteroliga, såg på film, skrev ett inlägg, raderade allt, skrev en knäpp saga om när jag raderade allt, gick inte att ladda upp bilden jag fotade med webbkameran, fick nöja mig med att använda en bild jag redan använt.

Kram Tilde




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0