Jag suger

Godnatt bloggen, förlåt för att jag knappt har bloggat idag, jag suger.
Men ärligt talat, det händer aldrig något roligt i mitt liv, bara samma sak varje dag; när det är lov sitter jag bara hemma hela dagarna, och när det är skola så är det lika dant varje dag - vakna, skola, hem, göra läxor, skriva ett inlägg, sova.
Jag vet att borde vara glad att jag bor i Sverige och inte i något av dem fattigare länderna, och det är jag!
Men det är så att varenda sak jag gör blir fel, och då hatar alla mig. Jag råkar t ex. skiva fel i ett sms, och då blir personer sura och sen blir alla emot mig.
Snälla, jag behöver en paus jag orkar inte med detta längre.
Förlåt för att jag är en tråkig person..

Kram Tilde

Några bilder från nyårsafton.













Det blev många bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0