1a juli 2011

Är det verkligen juli? Säkert? Gick inte juni otroligt fort? Vi bloggade ganska lite då va?

Hej sunshines!
Riktigt skönt att vi har fått 4 dagar med sol och värme, lite brun blev man allt.
Idag är vädret mulet och trist, hoppas på finare när jag är på Öland.
Vaknade vid tjugo i elva imorse, av jätte mycket halsont...
Igår hade jag ont i hela kroppen, huvudet och halsen, antar att jag börjar bli förkyld.

Idag ska jag inte göra något speciellt, det är ju fredag, men det spelar ingen roll, det känns som fredag varje dag.
Ska kanske in till stan och fika med min kusin, annars gör vi det i byn, beror på hur jag mår.
Får helt enkelt se hur det blir.

Men nu ska lilla jag ta och nörda sims 2.

Tog en random bild från när jag och Isabella var ute och fotade.

Kram Frida! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0