29e juli 2011

Hej kära läsare!
Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, har tyvärr inget internet hemma...
Har även mina funderingar på att sluta blogga, känner att om jag inte bloggar, varför då ha en blogg, och känna att man faktiskt måste blogga!

Mamma väckte mig klockan 6.30 imorse, yeah.
Jag gick upp och åt frukost och nu sitter jag här på mammas jobb.
Har inte något att göra i heller, ska nog gå in på H&M's hemsida och leta efter en snygg jacka tills höst och vinter, om det inte redan är det.

Men jag deppar inte ihop för vädret, i slutet av augusti åker jag till Turkiet, 38 grader, inte helt fel!

Saknar dig, din lilla gris!

Kram Frida! :)

Kommentarer
Postat av: isabella

nej sluta inte att blogga!

ibland kan man behöva paus,särskilt på sommaren men sen till hösten/vintern kommer du säkert blogga mer eftersom det inte finns lika mkt att göra ute då! ;)

nu har jag lagt upp en bild på dig också,kika in ;)<3

2011-07-29 @ 10:01:42
URL: http://www.isabella-lovisa.bloggplatsen.se
Postat av: isabella

jag har lagt upp en bild på dig nu så kolla in ;)

& jag tycker inte du ska sluta blogga jag förstår att du inte vill blogga nu på sommaren när du är på öland osv..men sen till hösten/vintern då när man inte kan göra så mkt ute då kan du blogga mer ju ;)

2011-07-29 @ 10:09:59
URL: http://www.isabella-lovisa.bloggplatsen.se
Postat av: sara

Härlig blogg! Kolla gärna in min fotoblogg, och kommentera förstås ;)

2011-07-29 @ 11:37:42
URL: http://saraelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0