Min "nyttiga" lunch!

Är det inte härligt att äta nyttigt? Sallader? Och sånt? Om sanningen ska fram var sallad det enda jag kom på...
Jag är alltid nyttig, särskilt på loven, godis äter jag bara på fredagen och lördagen, sedan är det sallader som gäller.
Man känner sig så frisk då.
Oh, no. Detta är inte sanningen om mig, tvärtom!
Sallader? Äter jag 1 gång i veckan. Godis? Minst 4 gånger i veckan, trots detta så är min mamma tandsköterska.
Kan ju hoppas på att hon inte läste just detta inlägget.
Men å andra sidan så är det lov, i vanliga fall äter jag godis på helgen.

Min lunch idag var allt annat än nyttig.

Denna delikates stavas PANNKAKOR MED MYCKET SOCKER OCH NUTELLA!

Ha det bra allihopa, kram Frida! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0