Sleepover

Jag åkte med Isabella in till Malmö i onsdags, och när dem andra hade kommit åkte vi till stranden. Där grillade vi, badade och satt och pratade. Några timmar senare åkte vi tillbaka till Chloé, då fixade vi oss. Senare gick vi till Triangeln och kollade i butiker. Jag köpte en långklänning på H&M som jag visar en annan gång.
På kvällen tittade vi på filmer och hade allmänt trevligt.

Igår vaknade vi vid tolv, då åt vi frukost. Efter frukosten kollade vi på en film och senare spelade vi Pictionary.
Men medans vi spelade Pictionary kände jag att det börjde göra riktigt ont i min tå. Då tittar jag ner på golvet och där ligger en död geting. Usch, jag hatar att bli stucken av en geting :(
Jag, Tilde och Freja tog bussen hem vid fem igår. När bussen kom fram ösregnade det och då skulle jag gå i tio minuter, vilket blev tjugo minuter för att jag hade så ont i min tå. 


Chloé


Tilde och Freja


Turning Torso


Isabella och Felicia 


Freja när vi spelade Pictionary.

Kram Tilde ♥


Kommentarer
Postat av: Freja ^^

Skit va fint jag ritade va? hahah xD ^^

2011-07-23 @ 00:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0