Tränat!

Hej å hå!
Ber om ursäkt för att jag inte bloggade mer på mammas jobb eller när jag kommit hem, men hade ju inget internet, segt som det är ibland!
Men nu är det igång och jag sitter och diggar musik  på hög nivå.

Kände att jag ville vara lite "duktig" och träna här hemma, sagt och gjort.
Efter att ha tränat benen, låren, armarna, ryggen, magen och rumpan, kunde jag inte gå.
Benen är som spagetti, säger bara HEJ TRÄNINGSVÄRK!
Men nu kan jag äta chips och annat gott med bra samvete, blir att träna imorgon med om jag inte är för förkyld.

Nu ska jag ner och äta mina chokladbollar för att sedan gå ut och gå, ja det vill säga om jag kan resa mig upp från stolen!

Bild från min födelsedag!

Ha det bra, hörs imorgon!

Kram Frida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0