10e mars 2011

Godmorgon kära bloggläsare!
För ungefär femte gången har jag tanken på att börja blogga varje morgon och ni ser ju hur resultatet har blivit..
Men nu har jag bestämt mig för att göra det, bra va?
Idag i skolan händer det inget speciellt, först har vi no, so, svenska sedan lunch och efter det har vi engelska, musik och franska.
Efter skolan ska jag hem och ta det lugnt och sedan ska jag nog in på H&M och sedan en sväng förbi min kusin.

Nu har jag precis gjort mig i ordning och nu håller jag på med att äta frukost yoghurt med müsli.
Men nu ska jag fortsätta äta för att sedan sticka till skolan, vi hörs!

Sommar, sommar och sol, ge mig sommar NU!

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0