12e mars 2011

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen denna veckan, men jag har behövt en liten blogg paus men nu hörrni är jag redo igen.

Godmorgon sunshines!
Vaknade för ungefär en timme sedan, tycker alltid att det är så skönt att vakna tidigt på lördagen.
Sedan dess har jag inte gjort någonting, att äta frukost får mig bara att må illa och mat, blää.
Vet inte vad det är med mig, är inte mat humör.
Om 50 minuter ska jag hem till min mormor och fika, då ska jag äta.

Ikväll bär det av till våra kompisar och jag kommer sitta klistrad framför tv:n klockan 20.00, det är ju final i melodifestivalen, tävlar med mamma och pappa om vem som vinner, Eric Saade, tror faktiskt jag.
Vem tror ni vinner?

Bild från igår.

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0