15e mars 2011

Godmorgon kära bloggläsare!
Hoppas att allt är bra med er, här är allt super duper bra!
Klockan åtta ska vi ta bussen in till Malmö eftersom att vi har elevens val idag.
Inne i Malmö ska vi gå på filmfestivalen "Buff".
Klockan 9.00 ska vi först se på en film som heter "Spork" och sedan klockan 12.30 ska vi se på "Jag saknar dig" som har bio premiär hösten 2011.

Jag och Tilde ska ta med oss våra kameror så ni får många bilder när vi kommer hem.

Förresten, jag är helt lost på vilket datum det är, först trodde jag att det var den 14:onde idag och sedan kom jag på att det är den 13:onde idag. Haha.
Fast nu vet jag om att det är den 15:onde.

Ha en bra dag!

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0