26e mars 2011

Godmorgon, godmorgon, sunshines.
Eller nej, jag ångrar mig, godförmiddag.
Vaknade för ca en halv timme sedan, och märkte att min röst hade lagt av.
Och nu har jag himla ont i halsen.
Ska snart äta frukost och göra mig i ordning, det är ju ett så himla fint väder ute.
Efter att jag är färdig ska jag ta mig ut och fotografera.
Bland annat en dagens outfit bild men först och främst, vår bilder.

Förresten, ska ni släcka ikväll?
Vi ska det iallafall, lyckades övertala mamma och pappa om att göra det, mamma ville men pappa var tveksam.
Detta kan nog vara nyttigt för mig, jag har alltid en lampa tänd, dygnet om.

Bild från när jag, Tilde, Tilde och Isabella sov över!

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0