3e mars 2011

Hej kära bloggläsare!
Hur är det läget med er? Här är allt bra.
Skönt att veckan snart är slut, eller åtminstonde skolveckan.
Idag har jag varit med Tilde, vi kollade på film och åt godis.
Kom hem för ett tag sedan, jag och mamma skulle egentligen åka snabbt in till mobilia eftersom att vi tycker synd om oss själva.

Sitter i köket med datorn, som jag äntligen laddar.
Väntar på att maten ska bli klar, morotstuvning med falukorv, mums.
Problemet är att mamma bara snackar i telefon så jag har suttit och väntat i 40 minuter.
Har någon av er en mini laptop? Isåfall är den seg? För att min är otroligt seg.

Just nu, det är ingen systemkamera jag fotar med dirket.

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0