Gamla bilder

Hej på dig leverpastej!

Idag vaknade jag vis kvart över nio. Då åt jag frukost och sedan gick jag och min lillasyster ut med kaninerna i trädgården. Jag hade ingenting att göra, så jag började filma Melvin. Senare fick jag idén att göra en liten film om Melvin. Sagt och gjort. Men jag kommer antagligen inte att lägga upp den här.

När jag har skrivit klart detta så ska jag duscha och sedan ska jag och mamma åka och köpa godis till ikväll.

Jag hittade några gamla bilder på datan, som jag och Frida fotade för ungefär ett år sedan nu med min dåvarande mobil. Jag kommer ihåg att jag hade skrivit här på bloggen att jag skulle lägga upp dem, men jag glömde. Så nu kommer de, ett år senare!














Kram Tilde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0