Godnatt bloggen!

Nu hade jag tänkt att sova, egentligen är jag knappt trött, men jag måste vakna någon gång vid tio imorgon. I Malmö köpte jag och Frida, som sagt, presenter till festen vi ska på imorgon. När jag kom hem från Malmö, så tittade jag lite på tv. Pappa hade lagat fläskfilé och hemmagjord potatismos, vilket var supergott.

 Efter det så kollade jag, mamma och pappa på en film som var baserad på en sann historia. Den handlade om någon kille/man som fastnade i en klippa, eller vad man kan säga.

Kram Tilde!


Bild från nyårsafton!


Kommentarer
Postat av: isabella

filmen hette 127 timmar gissar jag på ;)

den ska vara jättebra & jag ska se den med mammsi :P<3<3<3

2011-03-06 @ 10:22:58
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0