Godnatt bloggen!

Hej!

Förlåt för att jag inte har bloggat varken idag eller igår.
Igår så var jag med Frida, och vi spelade Wii. Vi fotade även när vi spelade, men det får jag lägga upp på fredag, eftersom att jag nu sitter vid min lilla data.

Idag så har jag bara varit hemma och inte gjort matten, vilket jag borde ha gjort... Egentligen hade jag tänkt blogga tidigare, men det har ju varit något problem med blogg.se.

Imorgon efter skolan så ska jag va med Nora, senare så ska vi till Utmaningarnas Hus med scouterna, så imorgon kommer jag bara kunna moilblogga.

Godnatt!

Kram Tilde


Bild i repris.

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

allt bra med dig? :)

2011-03-03 @ 15:48:53
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0