Hej bloggen! Förlåt för att jag inte har b...

img_0347 (MMS)

Hej bloggen! Förlåt för att jag inte har bloggat, men jag har inte haft tid. I fredags slutade skolan klockan två, men smarta jag hade glömt nyckel och min lillasyster kom inte hem förrän halv tre. Då fick jag slänga i mig mat och byta om, för att jag och Frida skulle gå till träningen. När jag kom hem så skulle vi åka till stugan.  Idag vaknade jag vid kvart i tio, sedan dess har jag för det mesta varit ute och nu håller vi på att grilla för första gången detta året! Senare så ska vi nog spela poker (hihi) och se på Melodifestivalen! Bilden är på mig och Isabella för någon vecka sen. Kram Tilde


Kommentarer
Postat av: isabella

snygga tjejer ;)<3

2011-03-15 @ 21:47:30
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0