Om dagen

Hej bloggen!

Imorse så gick jag och Frida till skolan, runt tio över åtta åkte vi med en skolbuss till Malmö. Först såg vi en film som hette Spork, den var som typ nästan alla filmer - handlar somen person som ska "hitta" sig själv, men ändå annorlunda. Efter det så åt vi på Max. När vi ätit upp på gick vi ut på Stor torget och fotade lite.
Halv ett började nästa film, den hette Jag saknar dig. Den var jättebra, men ändå sorglig.
När vi hade sett klart filmen så åkte alla andra hem, men jag, Frida, Nora och Freja kvar. Vi gick omkring och kollade i butiker.

Nu sitter jag och tittar på Simpsons och när det är klart så ska jag lägga upp bilderna från idag!

Kram Tilde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0