Skit också!

Hej bloggen!

Jag kom hem från dagens träning för en stund sedan. Sen dess så har jag ätit en kiwi och kollat i den nya H&M katalogen som vi fick hem idag. Åh, jag hittade så mycket som jag vill ha!

Iallafall så sitter jag ju vid datan nu och senare så ska jag göra lite matte och se på Top Model.

Angående rubriken: Jag hade först döpt detta inlägget till 21e mars 2011, publicerar det och när jag ska se så att inlägget blev okej så såg jag att Frida precis hade skrivit ett inlägg som hette så. Och med min dåliga fantasi, var skit också det bästa jag kom på.

Kram Tilde


Jag har en riktig ful-dag idag. Så istället för att ens försöka att le och bli bra på en bild, så kör jag  på några oseriösa. Fast, jag ler ju på bilden i mitten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0