13e maj 2011

Hej bloggen!

Idag försov jag mig till kvart över sju, när jag normalt vaknar vid halv sju. Jag stressade riktigt mycket, eftersom att jag cyklar tjugo i åtta. Men jag klarade det, typ tack vare att jag hade valt ut kläder dagen före.
På gympan skulle jag och några andra springa 2000 meter, vi gjorde även det i september förra året, tror jag. Man skulle försöka förbättra sin tid och det gjorde jag (med en minut och 16 sekunder)!

Vi hade matteprov idag, och normalt brukar vi ha 40 minuters matte men p.g.a provet fick vi sitta där i en timme och tack vare det slapp vi spanskan :)
Det var träning vid tre, och där sprang vi rätt mycket och nu efter träningen har jag tittat på tv, varit ute med Melvin, fotat lite..

Ikväll är jag och Hanna ensamma hemma, pappa är i stugan med sin pappa (men jag, Hanna och mamma hinner inte att åka upp dit denna helgen.) och mamma är på någon tjejmiddag med sina vänner.
Imorgon är det träningsmatch mot Åkarp och Palmstaden, hoppas verkligen att vi vinner!

Kram Tilde


Jag och Melvin idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0