5e maj 2011

Hej bloggen.
Bad update, i know.
Hur är läget med er? Här är allt bra men otroligt segt.
Kom nyss hem från skolan och har precis varit hos Tildes små kaniner och klappat dem.
Jag tror att jag börjar bli kär i kaniner?!

Skolan har varit seg, och jag saknar Tilde.. Skrev också No prov idag, känns absolut inte bra, men jag hoppas på det bästa.
Ikväll ska jag och mamma nog ta en sväng in till stan, me like, men iallafall vi måste kolla på kläder tills på lördag då min kusin ska konformera sig.

Vill ni veta en helt sjuk grej, som jag inte har berättat för er tidigare?
På onsdag klockan 7.00 tar jag flyget till LONDON med min kära syster, vi ska bo hos hennes kompis.
Det kommer bli GRYMT och shopping står på schemat, jag är såå glad.
Madame Tussauds väntar också!!! :D


Kram Frida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0